top of page
All Posts


Jak być kreatywnym?
Praktyczny i szczery przewodnik o tym, jak działa kreatywność w prawdziwym życiu. Bez mitów o natchnieniu – za to z dyscypliną, nudą, ograniczeniami i ciekawością jako paliwem twórczości.
7 minut(y) czytania


Wypalenie produktywności
Wypalenie zawodowe czai się na nas każdego dnia. Przemyka między spotkaniami w kalendarzu, skrada się w nawale zadań, podkrada się w potrzebie bycia produktywnym. Mnie parę razy dopadła.
2 minut(y) czytania


Prospecting - jak zdobywać klientów biznesowych automatycznie, regularnie i tanio?
Prospecting, czyli jak zdobywać klientów biznesowych w dzisiejszym świecie? Przy zdobywaniu klientów biznesowych (B2B) prospecting jest kluczowy – i to od tysięcy lat. Przecież idea „wpierw znaleźć, a potem iść do swojego klienta z idealną ofertą i propozycją” to podstawa handlu i robienia biznesów od zawsze! Dziś możemy to robić szybciej, sprawniej i w oparciu o automatyzację. Poniżej dostajesz praktyczny przewodnik: od person i UVP, przez szablony wiadomości i sekwencje fol
11 minut(y) czytania


Retoryka > AI
W świecie, gdzie AI przejmie prace umysłowe, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki, wygrywają ci, którzy potrafią mówić. Dowiedz się, dlaczego retoryka i wystąpienia publiczne stają się najcenniejszą kompetencją przyszłości.
2 minut(y) czytania


MVP: Minimalny Produkt, Maksymalna Weryfikacja
Dowiedz się, czym jest MVP i jak szybko zweryfikować pomysł biznesowy minimalnym kosztem. Minimum Viable Product – sprawdź, zanim zbudujesz.
5 minut(y) czytania


Strategia „Land and Expand”. Dlaczego czasem wolniej to szybciej?
Strategia „Land and Expand” pokazuje, że czasem wolniej znaczy szybciej. Zamiast od razu walczyć o duży kontrakt, zaczynasz od małego projektu, budujesz zaufanie i dopiero wtedy rozwijasz współpracę. To mniejsze ryzyko, niższe koszty i stabilny wzrost przychodów. Sprawdź, jak dzięki temu podejściu łatwiej zdobywać klientów, tworzyć trwałe relacje i zamieniać ich w ambasadorów Twojej marki.
6 minut(y) czytania


Neurony lustrzane. Dlaczego czujemy to, co inni - i jak się na tym zarabia?
Neurony lustrzane to mechanizmy współodczuwania w naszym mózgu. Marketing zaprojektowany zgodnie z tą wiedzą potrafi zwiększać uwagę klientów, poprawiać zrozumienie produktu lub usługi i podnosić gotowość do zakupu. Dowiesz się z tego artykułu, jak dzięki temu rozwinąć swoją pracę i podnieść wyniki,
7 minut(y) czytania


Firma to nie dziecko
Wkrótce
1 minut(y) czytania


1 minut(y) czytania


3 filary każdego sukcesu
Nie ma znaczenia, co robisz i na jaka skalę - każdy sukces opiera się na tych samych trzech filarach. Ważne: jeśli którykolwiek z nich leży, ty też leżysz. Na szczęście - myślenie w tych w tych kategoriach pomaga szybko znaleźć problem i go rozwiazac. Dla kogo to ważne? Dla każdego. Pracuję ze spółkami które mają setki tysięcy przychodów, które mają dziesiątki milionów przychodów. I ciekawe jest to, że w każdej z nich zwykle jeden z tych elementów kuleje i jest blokadą do dal
2 minut(y) czytania


Content marketing
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Landing page
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Tworzenie oferty
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Rozmowa sprzedażowa
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Model atrybucji
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Persony zakupowe
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Mariusz Przybylski
Jak zbudować cyfrową strategię dla marki znanej z pokazów mody i obecności w telewizji? Zobacz, jak odradziłem SEO, a zostałem głównym doradcą Mariusza Przybylskiego. Ta historia zaczęła się od szczerości, a skończyła zaproszeniem na zamknięty pokaz mody w gdyńskim porcie.
3 minut(y) czytania


KGS Art Media
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Przychodnia Powiśle
Wkrótce
1 minut(y) czytania


Perfect Gym
Jak zbudować długofalową współpracę z globalną marką i stworzyć serię skutecznych filmów B2B? Od koncepcji po animacje, od Dubaju po Wilno — zobacz, jak przez 7 lat wspierałem Perfect Gym w marketingu wideo.
3 minut(y) czytania
bottom of page