top of page

Mariusz Przybylski

  • Zdjęcie autora: Jakub Gołębiowski
    Jakub Gołębiowski
  • 27 lip
  • 3 minut(y) czytania

Zaktualizowano: 2 sie

strategia / digital marketing / www / social media / performance


ree

Mariusz Przybylski to jeden z najważniejszych projektantów mody w Polsce. Jego ubrania noszą czołowe postacie kultury i mediów, od Bogusława Lindy po Dawida Podsiadło. Szeroka publiczność kojarzy go z udziału w „Project Runway” oraz spektakularnych pokazów w „Top Model”.


Historia


Współpracę rozpoczęliśmy w czasie pandemii. Początkowo Mariusz zgłosił się z pytaniem o SEO. Jednak po głębokiej analizie okazało, że przy jego pozycjonowaniu i modelu biznesowym nie ma w tym potencjału.


Podsumowując - nasza współpraca zaczęła się od tego, że odradziłem mu korzystać z usług mojej agencji.


Mariusz jednak docenił moje szczere podejście i holistyczne doświadczenie. Dzięki temu stałem się jego głównym konsultantem w sprawie marketingu i e-commerce.


Zakres Działań


Zaprojektowałem i wdrożyłem kompleksową strategię marketingową, której celem było wykorzystanie potencjału jego marki osobistej i bezpośrednie przełożenie go na sprzedaż.


Odpowiadałem za

  • stworzenie nowej strony internetowej i sklepu online

  • zaplanowanie komunikacji w social mediach i kampanii performance

  • doradztwo strategiczne i cykliczne konsultacje marketingowe

  • przygotowanie fundamentów pod rozwój kanałów digitalowych


Działałem nie tylko jako wykonawca, ale byłem też partnerem w myśleniu, decyzjach i wdrażaniu.


Efekt


Pozycja Mariusza Przybylskiego w świecie mody nigdy nie była zagrożona, dlatego skupiłem się na wykorzystaniu tego potenjału.


Dzięki naszej współpracy jego marka zyskała skuteczną strategię do digital marketingu, a zespół procesy i narzędzia do sprzedaży e-commerce.





Anegdota


Szeroki zakres działań przełożył się na zaufanie i docenienie, które zaowocowało zaproszeniami na pokazy Mariusza.


W czasie pandemii odbył się jeden z najbardziej niezwykłych pokazów mody, jakie widziałem i pewnie zobaczę – Outsider Liberation. Z powodu ograniczeń pandemicznych pokaz został w całości nagrany w gdyńskim porcie jako wideo, bez publiczności. Zamiast po wybiegu modelki i modele przechadzają się po betonowej estakadzie,


Jedynymi osobami zaproszonymi na nagrania byliśmy ja i moja żona. Siedzący w kamizelkach odblaskowych i kaskach ochronnych.


To było dla mnie symboliczne – zaufanie, które wykracza poza standardową relację klient-konsultant.



Po pandemii regularnie bywaliśmy na jego pokazach. Ta współpraca otworzyła mi oczy na świat mody. Efekty widać do dziś – w strategiach, które robię, i w tym, jak się ubieram.







ree

Nazywam się Jakub Gołębiowski


Moja praca to przekonywanie ludzi


Pomagam zbudować strategię, ułożyć marketing i zwiększyć sprzedaż. 

Moimi klientami są firmy każdej wielkości, z całego świata, od startupów po globalne marki, z przychodami od setek tysięcy po setki miliardów złotych.

Najczęstsze pytania

Ile trwa współpraca?

Od jednorazowego spotkania po długofalowe partnerstwo. Ty decydujesz.

Czy mogę zacząć od małego projektu?

Tak. Audyt to dobry start. W efekcie otrzymasz szybką diagnozę i okument z jasnymi rekomendacjami i priorytetami. To konkret, który możesz wdrożyć od razu.

Czy robisz tylko strategię, czy też pomagasz wdrażać?

Robię jedno i drugie. Strategia bez egzekucji to powerpoint. Egzekucja bez strategii to chaos. Ja łączę te światy.

Czy pracujesz z małymi zespołami?

Tak, jeśli mają ambicje i chcą rosnąć. Rozmiar nie ma znaczenia, jeśli jest zapał.

Czy działasz też jako interim CMO?

Tak. Wchodzę głęboko, jeśli trzeba. Pracuję z zarządem, zespołem, inwestorami.

Czy mogę Ci zaufać z poufnymi danymi?

Tak. Pracuję z firmami notowanymi na giełdzie i startupami w fazie fundrisingu. Dyskrecja to standard.

Nie wiem, czego potrzebuję. Czy mogę po prostu pogadać?

Zdecydowanie. Pierwsza konsultacja 20 minutowa jest bezpłatna. Czasem wystarczy dobrze zadane pytanie, żeby ruszyć z miejsca.

Jesteś strategiem czy marketerem?

Jestem przedsiębiorcą, który umie myśleć strategicznie i dowozić marketing operacyjnie. Nie oddzielam tych światów, one muszą działać razem.

Czy robisz też warsztaty lub szkolenia dla zespołów?

Tak, znajdziesz przykłady na mojej stronie SZKOLENIA.


Komentarze


bottom of page